Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Pytanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
76 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magda93

Magda93
  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 wrzesień 2009 - 23:39

Cześć. Jestem nowa na forum. Nie wiedziałam w jakim dziale napisać ten wątek. Moje imie, po nicku każdy zgadnie ;PJakoś ostatnio zainteresowałam się tym tzn. robieniu fotek dzikich zwierząt. Moja siostra ma dobry aparat, tzn nie znam się, ale zdjęcia robi ładne, ostre, wyraźne itd. Problem w tym, że nie znam się na tropieniu zwierząt i nie mam w ogóle kogoś kto móglby ze mną iść na taką leśną wyprawę, by zrobić trochę ciekawych zdjęć. A szczerze to od paru dni jestem napalona na takie wyjście :D. Mam 16 lat, więc nawet nie wiem czy w ogóle prawnie itp. sama mogłabym gdziekolwiek iść nielicząc jakiegoś miejskiego lasu, gdzie nic chyba nie ma. (mieszkam w Poznaniu). Pozatym sama raczej bym nie chciała. Jeśli ktoś mógłby mnie nauczyć, a jeśli jest z Poznania to w jakiś tam wekeend mi pokazać jak się robi takie foty to bede wdzięczna. A tak pozatym to nie lubię, wrecz nie znoszę myśliwych, rybaków mniej ale też... jak dla mnie to tchórze i mordercy.(jeśli ktoś chce wiedziec dokładniej czemu tak uwazam, to na priv:P) dlatego raczej nie interesuje mnie fotografowanie zwierzęcia, które zaraz ma być odstrzelone czy coś, nawet bym patrzeć nie mogła :/. Zdjec nie bede swoich publicznie pokazywac. nie chodzi o to ze jestem brzydka tylko nie jestem jakaś gwiazda, piosenkarka czy coś, zeby moje foty po forach rozdawać... na gg mogę wysłać, jesli zgodzę się komuś je podac :P wiem, że późno, ale późnym rankiem zaczęłam czytać forum i mnie zaciekawiło, potem nie dzialało i czekałam nawet aż znów będzie ok, więc dopiero skończyłam ogladać i czytać wątki z fotografiami zwierząt.(ps. zdziwiłam się, że nie macie tu żbika :P) chciałam dodać, że je