Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

solidny kamuflaż "okienka" na obiektyw w czatowni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 ŁukaszZ (Łukasz Ziewacz)

ŁukaszZ
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 09 styczeń 2008 - 22:12

witam

Jestem początkujący, zbudowalem swoja pierwsza czatownie w której jest male okienko na obiektyw jak i obserwowanie terenu co gdzie przyleciało itd.
Jednak widze, ze zwierzeta mnie tam dostrzegają np: sroki, czaple (dzisiaj pieknie przyleciały na badyl ale jak tylko wziolem w łapy aparat i przybliżyłem twarz to niego to sie spłoszyły widząc moj ruch w czatowni).
Zauwazyłem tez ptaki drapieżne, które zaczynają obserwowac moją "padline" i nie chcialbym ich zniechęcic poprzez przestraszenie ich.
Uwazam ze czatownia jest nawet szczelna i ciemna we wnątrz a jednak...moge sie mylic.

Bardzo będe wdzieczny jak umiescicie jakies swoje zdjecia przedstawiające "okienka" z obiektywami skierowane na scene na której występują zwierzeta jak i widok z wnętrza czatowni.
Myśle ze takie zdjecia i porady przydadzą sie początkującemu (nie tylko mi)

pozdrawiam Wszystkich,

#2 Cerberiusz

Cerberiusz
  • Lokalizacja:
    Otwock/Celestynów

Napisano 09 styczeń 2008 - 22:35

Dobrym pomysłem jest wsadzenie butelki po napoju w otwór na obiektyw. Ptaki wtedy do ruchu powinny się przyzwyczaić.
Pozdrawiam Cię [you]

www.mikolajleszczynski.pl

#3 morav

morav
  • Lokalizacja:
    świętokrzyskie

Napisano 09 styczeń 2008 - 22:35

Nigdy sie nie ruszam zanim zwierze nie zacznie żerować, potem są już mniej płochliwe.

#4 kacpero

kacpero
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 09 styczeń 2008 - 22:41

Może robisz za dużo hałasu?? Jeśli w czatowni jest ciemno to nie powinno być problemów.

#5 ŁukaszZ (Łukasz Ziewacz)

ŁukaszZ
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 09 styczeń 2008 - 22:51