Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Gdzie w Bieszczady


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz

Tomasz
  • Lokalizacja:
    Poznań

Napisano 17 lipiec 2011 - 20:44

Czy Ktoś mógłby polecić jakiś fajny nocleg i miejsca, które warto zobaczyć. Jadę z rodzinką (5 osóB), więc przydałyby się trochę lepsze warunki. Jedziemy pierwszy raz, więc za każdą informację będę wdzięczny.

#2 Franek

Franek
  • Małomówny
  • 3 postów
  • Lokalizacja:
    Puszczykowo

Napisano 17 lipiec 2011 - 21:53

jeżdżę w Bieszczady od dziesięciu lat wiec mogę ci pomóc

#3 Animus (Paweł Chocha)

Animus
  • Lokalizacja:
    Mazovia

Napisano 18 lipiec 2011 - 09:48

Osobiście mogę polecić nocleg w miejscowości Strzebowiska- np.dom gościnny "Borsuczyna". Niezłe warunki zakwaterowania jak na ubogą bieszczadzką bazę turystyczną. Sama miejscowość Strzebowiska położona jest blisko jednej z głównych tras Bieszczad: Cisna-Ustrzyki Górne. Ze Strzebowisk można się udać zarówno do takich miejsc jak Połonina Wetlińska, Połonina Caryńska, Bukowe Berdo, Tarnica, Halicz- miejsc i szlaków, które warto odwiedzić ze względu na piękny krajobraz. Ze Strzebowisk w kierunku północnym można się udać nad Jezioro Solińskie np. do Polańczyka.

#4 Tomasz

Tomasz
  • Lokalizacja:
    Poznań

Napisano 18 lipiec 2011 - 11:05

Franek, Animus, dzięki :-)
Chcemy spędzić tam około 7 dni od 30 lipca, głównie chodzenie szlakami. Oczywiście mam nadzieję na jakieś wschody i zachody. Patrząc na mapę najlepszym miejscem są Ustrzyki Górne, z których bez samochodu można przejść główne szlaki. Miejscowość Strzebowiska jest jednak oddalona trochę, dlatego na razie nie biorę pod uwagę, choć może się mylę. ;-)