Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Soczewki makro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 teac2

teac2
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 26 listopad 2006 - 22:04

Witam!

Jestem jeszcze zielony w wielu dziedzinach, co widać po moich pytaniach w innych wątkach ;)

Mam problem, ponieważ jak na razie posiadam tylko obiektyw 18-135, a bardzo brakuje mi możliwości wykonywania zdjęć makro. Niestety aktualnie nie stać mnie na nowy obiektyw, ale ktoś poradził mi, abym użył odpowiednich soczewek makro.

Możecie mi napisać jakie efekty uzyskam stosując takie soczewki?

Pozdrawiam.

#2 Hunt

Hunt
  • Użytkownik
  • 563 postów
  • Lokalizacja:
    Gdańsk

Napisano 26 listopad 2006 - 22:10

Słabe :-D

Owiele bardziej polecam Raynox-250 (do jakiej średnicy można go używać?) albo odwróconego Helioska ;-)
Jakiś Canon jakieś szkła...

#3 teac2

teac2
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 26 listopad 2006 - 22:17

Kurcze, już się łudziłem, że mógłbym uzyskać dobre efekty :/

Może jeszcze jakieś sample?

#4 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 26 listopad 2006 - 22:24

Jak masz jakiś standardzik ( może być stary, ruski i w ogóle... ) to zapraszam tu:
http://www.fotoprzyr... ... -vt151.htm
Tylko nie wiem jak się to będzie sprawowało z twoim zestawem... zasadniczo jak nie masz kasy a lubisz się pobawić ze sprzętem to wiele zabawy cię czeka :mrgreen: Takie tam podstawy opisałem w powyższym wątku.

:ninja:


#5 teac2

teac2
  • Użytkownik
  • 170 postów

Napisano 26 listopad 2006 - 22:30

Kurcze tylko ten zestaw daje dość duże powiększenia, mi bardziej chodzi o możliwość złapania ostrości moim obiektywem z odległości 15cm.

#6 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 26 listopad 2006 - 22:37