Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem


Zdjęcie

Canon (Error99) !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 LukiTUCHOLA

LukiTUCHOLA
  • Małomówny
  • 39 postów
  • Lokalizacja:
    Tuchola

Napisano 14 października 2010 - 14:05

Możesz jeszcze sprawdzić "czystość" styków w body-tych od obiektywu oraz ustawić na manualu Bulb bez obiektywu i gdy lustro opadnie i puścisz spust zobaczyć czy zadziała migawka

#22 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 14 października 2010 - 14:12

LukiTUCHOLA, po zdjęciu szkła, na manualu i w trybie bulb lustro klapie 2-3razy po puszczeniu spustu

#23 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 14 października 2010 - 14:13

aha i zauważyłem również że czasami wskażnik poziomu bateri (wtedy gdy aparat się zawiesza) spada do zera choć bateria jest naładowana na full

#24 Drojac (Jacek)

Drojac
  • Lokalizacja:
    Cisewo

Napisano 14 października 2010 - 14:15

jakieś namiary na Żytnią ?


Zytnia
Fototronik


aha i zauważyłem również że czasami wskażnik poziomu bateri (wtedy gdy aparat się zawiesza) spada do zera choć bateria jest naładowana na full


trzeba było tak od razu :) miałem to samo w 20D. i teraz uwaga !!! wrzuciłem go do szafy, wyciągam po 3 miesiącach i co ? i działa. od tego momentu ani razu nie pokazał się Err 99.
mimo wszystko, przy okazji wysyłki innego sprzętu na żytnią do naprawy, wysłałem tę 20D żeby obejrzeli. sprawdzili i powiedzieli że jest ok. więc tłumaczę jakie były objawy wcześniej, w szczególności gdy założony był Battery Pack. Podali wówczas dość złożony powód tej usterki, mam gdzieś zapisane - jak znajdę to podeślę Ci. Ale dotyczył on właśnie owego spadku poziomu baterii niemalże do zera. po wyjęciu i ponownym włożeniu jest ok.

już mam. w przypadku używania aparatu z BP, gdy wskaźnik poziomu naładowania baterii spada nagle prawie do zera oznacza, że trzeba wymienić folię sterującą w aparacie i i płytkę sterującą w gripie. koszt naprawy to 700 zł (20d + bg-e2) :-) nie wiem jak to się ma jeśli chodzi o sam aparat, można zakładać że 350zł lub mniej ale to powiedzą Ci w serwisie. nie wiem jednak, czy wyeliminuje to err 99. jak napisałem wcześniej, u mnie 3 miesięczne leżakowanie w szafie pomogło. kto wie, może jeszcze się okaże, że mebel posiada leczące elektronikę właściwości ;-)

#25 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 14 października 2010 - 14:35

Spróbowałbym jeszcze wyjąć baterię i zostawić aparat na 24h.

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#26 Przemasl

Przemasl
  • Użytkownik
  • 477 postów
  • Wiek: 40

Napisano 14 października 2010 - 14:46

Birkof, jak aparat strzela jak z karabinu to moim zdaniem wina padniętej migawki. Dziwne to, bo masz minimalny przebieg. Jesteś pierwszym właścicielem?

#27 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 14 października 2010 - 14:54

Przemasl, tak pierwszym...kupiłem nowy aparat...wyjmę wszystkie baterie i zostawię na parę dni, wznowię wtedy wątek i zobaczymy dalej...dzięki wszystkim za pomoc

#28 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 19 października 2010 - 14:56

Witam ponownie...jednak aparat powędrował na Żytnią....ODPOWIEDZ Z SERWISU:
NAPRAWA MECHANIZMU LUSTRA - koszt 430zł !!! (tym razem nie wstawię bużki :lol: )

#29 siudym

siudym
  • Użytkownik
  • 860 postów
  • Wiek: 44
  • Lokalizacja:
    Iława

Napisano 19 października 2010 - 18:25

U mnie ostatnio tez err 99 (20D), wyjecie i ponowne wsadzenie gripa (zamiennik phottix) naprawialo problem. Widocznie cos moglo nie laczyc na stykach. A mozliwe, ze tez zamm. baterii to powoduja, bo spadek niby do zera i miganie batt tez mam czesto (cos za cos, jednak za org batt/grip placimy za św. spokój)

Canon 300D / 600D


#30 Drojac (Jacek)

Drojac
  • Lokalizacja:
    Cisewo

Napisano 19 października 2010 - 18:48

... A mozliwe, ze tez zamm. baterii to powoduja, bo spadek niby do zera i miganie batt tez mam czesto (cos za cos, jednak za org batt/grip placimy za św. spokój)


niekoniecznie. ja mam oryginalny grip, w sumie to nawet dwa i z każdym z nich mam w 20D spadek wskaźnika naładowania baterii prawie do zera po kilku zrobionych zdjęciach. sytuacja poprawia się natomiast po odłączeniu gripu i używania jednej baterii - wówczas ów spadek zleży od humoru dwudziestki ;-)

#31 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 09 listopada 2010 - 12:49

Witam zainteresowanych....A więc jest tak: ODPOWIEDZ Z SERWISU:
NAPRAWA MECHANIZMU LUSTRA - koszt 430zł !!! Dziś dostałem aparat... :mrgreen:

Po wypakowaniu z paczki słyszę że coś w nim lata...zdejmuję przedni dekiel i wypadają mi jakieś części lustra :( w wizjerze widać tylko okrągłą szparę i to wszystko.
serwis się za bardzo nie popisał...Dzwoniłem i będzie reklamacja

#32 szycho (Tomasz Szyszko)

szycho
  • Lokalizacja:
    Zachodniopomorskie

Napisano 09 listopada 2010 - 13:23

Oj to bym się zdenerwował :evil:
Tylko jeszcze mi powiedz, że cię skasują za ponowną przesyłkę...

#33 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 09 listopada 2010 - 13:25

z tego co rozmawiałem to chyba na ich koszt celem reklamacji...mam nadzieję...dam znać w przyszłym tygodniu co z tym wyszło

#34 Birkof

Birkof
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Wiek: 40
  • Lokalizacja:
    Turek

Napisano 16 listopada 2010 - 14:19

Witam raz jeszcze zainteresowanych i mam nadzieję że ostatni w tym temacie...
Aparat odesłałem ponownie i po kilku dniach otrzymałem ot taka odpowiedż:

"W dostarczonym sprzęcie wypięła się matówka która nie była przedmiotem poprzedniej usługi. Sprzęt został odesłany do Pana sprawny i najprawdopodobniej w czasie transportu matówki się wypięły. Nie jest to wina ani serwisu ani Pana wobec czego nieodpłatnie zostały wymienione na nowe a sprzęt zostanie odesłany. "

to rozumię....serwis zachował sie bardzo professional

#35 kurdeniewiemco (Paweł Wróblewski)

kurdeniewiemco

Napisano 16 listopada 2010 - 14:32

hm...moj canon lecial do mnie z USA i jakoś nic się nie wypięło i nie latało jak wyjąłem go z pudełka...W serwisie pewnie coś źle poskładali... To że wymienili gratis to ich obowiązek!
Miejmy nadzieję że wkońcu zaczną trakować klientów jak się należy i oby się więcej nam nic nie psuło :)
<p>R5+Sigma 500/4 Sport, RP+24-105 IS STMhttps://www.facebook....swiat.zdjecia/

#36 PatrykGala

PatrykGala
  • Lokalizacja:
    Złotów

Napisano 16 listopada 2010 - 15:22

kurdeniewiemco, szczególnie jak go kurier wiózł po Polskich drogach :roll:
Patryk, Pozdrawiam

#37 Drojac (Jacek)

Drojac
  • Lokalizacja:
    Cisewo

Napisano 16 listopada 2010 - 18:02

taaaaa, ciekawa i poniekąd znana zagrywka. ja mojego 100-400 wysyłałem do naprawy układu stabilizacji - poza tym działał dobrze. naprawili, tzn wymienili układ na nowy, sprawdzam i co się okazuje - jakieś cyrki z AF - poniżej ogniskowej 150mm nie trafiał w punkt ostrzenia. dzwonię więc do nich z reklamacją, proszą żeby odesłać. po kilku dniach odpowiedź z serwisu - sprzęt do pana odesłaliśmy sprawny, widocznie coś było wcześniej z AF nie tak. tylko dziwne, że przy przyjęciu do serwisu wszystko było sprawne - tak przynajmniej napisali w formularzu zgłoszenia. więc dzwonię kolejny raz i tłumaczę że sprzęt był sprawny gdy wysyłałem - jedną usterką było wadliwe działanie układu stabilizacji. skończyło się na tym, że trzeba było wymienić AF na nowy, ale zapłaciłem tylko za samą część, usługa niby free :->

#38 szycho (Tomasz Szyszko)

szycho
  • Lokalizacja:
    Zachodniopomorskie

Napisano 16 listopada 2010 - 18:44

Birkof, Drojac, no to ładnie... Po takich postach coraz bardziej się zastanawiam nad wysłaniem mojego 100-400 na Żytnią :-/

#39 Tomek_K

Tomek_K
  • Użytkownik
  • 3 087 postów
  • Lokalizacja:
    Mazowieckie

Napisano 16 listopada 2010 - 19:12

Generalnie ten serwis nie ma dobrych opinii.Braciak zawoził na kalibrację swój zestaw kilka razy zanim porządnie wszystko ustawili.

#40 kurdeniewiemco (Paweł Wróblewski)

kurdeniewiemco

Napisano 16 listopada 2010 - 19:17

kilka razy zanim porządnie wszystko ustawili.

widocznie maja placone od ilosci napraw więc pewnie specjalnie tak to robili na raty;/
chyba że zatrudniają tak słabo wykwalifikowanych pracowników....
<p>R5+Sigma 500/4 Sport, RP+24-105 IS STMhttps://www.facebook....swiat.zdjecia/





Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych