Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Bażant - Phasianus colchicus


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1437 odpowiedzi w tym temacie

#61 sauer

sauer
  • Użytkownik
  • 1395 postów
  • Lokalizacja:
    Kościerzyna

Napisano 04 maj 2007 - 08:25

Mimo tak niewielkich rozmiarów na zdjęciu rzuca się w oczy...podoba mi się. :-)
Moja galeria: http://foto.recenzja... ... -6188.html

Canon 30D+Canon 10-22 IS USM+Pol-Cir+Statyw i głowica Manfrotto+szkiełka M-42 :D

#62 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 04 maj 2007 - 08:37

Fajnie zlapane na 14. Niestety nie wiem kiedy mi bedzie dane pofocic bazanty w okolicy. Dzisiejszej nocy mnialem pozar za plotem. Jakis idiota podpalil suche trawy (skad ja znam ten zwyczaj, choc do chwili obecnej myslalem ze robia tak tylko na wsi :evil: ). Niestety poza duzym obszarem wypalonej trawy, splonelo tez gniazdo bazantow. Te same ktore kilka dni temu udalo mi sie namierzyc. (co do tego mialem 90% pewnosci )... Jestem ciekaw czy wroca. Jedynie dzisieszego poranka widzielm jedynie koguta, ale jakos nie mnialem sumienia na robienie zdjec :cry: .
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#63 sauer

sauer
  • Użytkownik
  • 1395 postów
  • Lokalizacja:
    Kościerzyna

Napisano 04 maj 2007 - 08:47

Jakis idiota podpalil suche trawy

Kretyn...Taki piękny ptak, a tak nieszanowany przez ludzi(oczywiście nie mam na myśli wszystkich)...życzę, abyś namierzył tą parę w innym spokojnym miejscu, gdzie będzesz mógł spokojnie je focić...u mnie niestety bażantów nie ma...
Moja galeria: http://foto.recenzja... ... -6188.html

Canon 30D+Canon 10-22 IS USM+Pol-Cir+Statyw i głowica Manfrotto+szkiełka M-42 :D

#64 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 04 maj 2007 - 08:57

Mam taka nadzieje. Jeszcze niedawno, mnialem miejsce doslownie za plotem - do gniazda nie wiecej niz 200-300 m (co mnie troche dziwilo to praktycznie w srodku dzielnicy - tyle ze na terenie dookola otoczonego budownictwem jednorodzinnym). Mam jeszcze jedno miejsce odalone jakies 3 km przez las - pozostaje albo marsz na piechote, lub dojazd rowerem (ale tu podroz juz sie wydluza, bo trzeba jechac z drugiej strony). Ale tu nie mam pewnosci czy cos uda sie "zlapac". Do tego po drodze sa 2 miejsca do pokonania troche wiekszych strumykow (brakuje kladki w okolicy) i nie zawsze udaje mi sie je pokonac sucha noga (wole troche sie zamoczyc niz uszkodzic sprzet). Przy najblizszej okazji postaram sie pokazac to miejsce w odpowiednim watku (maj 2007).
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#65 gotten

gotten
  • Małomówny
  • 27 postów
  • Lokalizacja:
    Stalowa Wola

Napisano 05 maj 2007 - 13:30

Wczoraj, dość daleko od drogi spotkałem bażanty : koguta i dwie kury. Gdy tylko wysiadłem z samochodu, ptaki zaczęły się wycofywać w stronę lasu.
Niestety miałem tylko starego coolpixa 5700, w którym efekt pracy zoomem nie jest zadowalający. Stąd utrata ostrości, a rozmiar bażantów niewielki.
Myślę, że następnym razem spotkam je, mając teleobiektyw i nikona D70s. Może dzisiaj się wybiorę na polowanie z obiektywem ... ;-)

15.

Dołączona grafika
Canon 40D | Canon 17-85 mm f/4-5.6 IS USM | Canon 70-200 mm f/4 L USM | Canon 50 mm f/1.8 II | Lowepro Nova 200 AW | Velbon Sherpa 750 R

#66 Elvie

Elvie
  • Moderator
  • 723 postów
  • Lokalizacja:
    Wyżyna Sandomierska

Napisano 05 maj 2007 - 13:40

gotten, gdzie sfociłeś te bażanty, jeśli można wiedzieć? ;-)
POZDRAWIAM

#67 Rubin

Rubin
  • Użytkownik
  • 119 postów
  • Lokalizacja:
    Gorzów Wlkp.

Napisano 05 maj 2007 - 13:53

Jestem zdania żeby trzymać poziom w zdjęciach.

#68 gotten

gotten
  • Małomówny
  • 27 postów
  • Lokalizacja:
    Stalowa Wola

Napisano 05 maj 2007 - 17:44

Jestem zdania żeby trzymać poziom w zdjęciach.


Chodzi o mnie ? W mojej fotce chyba z poziomem jest wszystko ok ... ?

Elvie - pstryknąłem te bażanty na polach miedzy Radomyślem a Żabnem. Dziś fociłem koło mostu nad Sanem.

16.

Dołączona grafika

To zdjęcie wykonane moim D70s z Nikkorem 70-300. Ogniskowa 280.
Canon 40D | Canon 17-85 mm f/4-5.6 IS USM | Canon 70-200 mm f/4 L USM | Canon 50 mm f/1.8 II | Lowepro Nova 200 AW | Velbon Sherpa 750 R

#69 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 05 maj 2007 - 18:14

Teraz zdecydowanie lepiej niz poprzednio. Przy 16 widzial bym troche inny kadr, nie tak centralnie.
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#70 gotten

gotten
  • Małomówny
  • 27 postów
  • Lokalizacja:
    Stalowa Wola

Napisano 05 maj 2007 - 19:01

rzy 16 widzial bym troche inny kadr, nie tak centralnie.


Bardzo proszę. Poniżej jednak inna fotka, ale też kadr nie jest centralny.

17.

Dołączona grafika
Canon 40D | Canon 17-85 mm f/4-5.6 IS USM | Canon 70-200 mm f/4 L USM | Canon 50 mm f/1.8 II | Lowepro Nova 200 AW | Velbon Sherpa 750 R

#71 Elvie

Elvie
  • Moderator
  • 723 postów
  • Lokalizacja:
    Wyżyna Sandomierska

Napisano 05 maj 2007 - 20:32

pstryknąłem te bażanty na polach miedzy Radomyślem a Żabnem.

Idealne tereny dla bażanta :-)
A przy wylocie z Woli Rzeczyckiej w stronę Żabna, przy krzyżu, często ich widać jak żerują przy samej drodze, przejeżdżających samochodów wcale się nie boją :->
Sorry za OT ;-)
POZDRAWIAM

#72 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 05 maj 2007 - 22:40

gotten, 17 zdecydowanie najlepsza z tych co tu pokazales. Za bardzo nie ma sie czego przyczepic do zdjecia: kadr wg mnie ok, balans bieli chyba tez bedzie ok. No moze GO moglo byc troche mniejsze. I troche mi ostrosc brakuje. Ale ogolnie zdjecie ma cos w sobie co przewaza bardziej na + niz na - (ale to tylko moja subiektywna opinia)
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#73 gotten

gotten
  • Małomówny
  • 27 postów
  • Lokalizacja:
    Stalowa Wola

Napisano 06 maj 2007 - 10:09

chemik, cieszę się. Dzisiaj jadę do lasu prawie na cały dzień, coś na 100% pstryknę (mogę się przeliczyć ...). Nie maiłem czasu na ustawienie aparatu, następnym razem postaram się popracować nad głębią ostrości, a co do ostrości, to jakoś nie widzę jej utratu ... Dzięki za opinię !
Elvie, może dasz mi swoje GG, bo ten numer co masz w stopce, jest chyba zły.
Dzisiaj może pojadę na te bażanty tam do Woli.
Canon 40D | Canon 17-85 mm f/4-5.6 IS USM | Canon 70-200 mm f/4 L USM | Canon 50 mm f/1.8 II | Lowepro Nova 200 AW | Velbon Sherpa 750 R

#74 Elvie

Elvie
  • Moderator
  • 723 postów
  • Lokalizacja:
    Wyżyna Sandomierska

Napisano 06 maj 2007 - 10:28

Nr dobry ;)
Bo ja nie mieszkam na woli tylko z drugiej strony radomyśla ;)
POZDRAWIAM

#75 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 06 maj 2007 - 19:05

14 Robyego jest fajnie klimatyczna :-)
15 słabiutka :-(
Na 16 i 17 moim zdaniem też brakuje trochę ostrości na główce bażanta. Poza tym kolorki jak dla mnie są za mocne, ale gratuluję spotkania :-)

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#76 brezlej

brezlej
  • Użytkownik
  • 255 postów
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 07 czerwiec 2007 - 07:07

Ja dziś mało zawału nie dostałem. Ide sobie o 5 rano do lasku i pod chodniczku kulturalnie, po drodze patrze na krzaki czy nie ma robaków jakiś aż tak looknąłem miedzyczasie na droge...patrze...se myśle....kury ktoś hoduje na asfalcie ? Wziąłem ściagnąłem szybko Raynoxa i zoomuje...nagle olśnienie że to bażanty dwa sobie spacerują. Szybko pstryknąłem fotke

18.

Dołączona grafika

19. a potem pan bażant postanowił sobie czmychnąć po cichu

Dołączona grafika

no i zniknął w krzakach...ide dalej i dochodze do tego miejsca gdzie wlazł i patrze a on tam siedzi i patrzy sie na mnie. Stał w tych krzakach niecałe 2 metry odemnie i gapił się. Mówie do niego: "No idz już" no i poszedł spacerkiem w głąb krzaków a ja poszedłem do lasku i tak się zakończyło moje pierwsze w życiu spotkanie z bażantem/bażantami
Fuji Finepix S5500 + pełna torba soczewek + wiadro ambicji
Canon 300D + Sigma 70-300 + Raynox DCR-250 (własna kombinacja)

#77 Czarny zwierz

Czarny zwierz
  • Użytkownik
  • 1162 postów
  • Lokalizacja:
    Sośnicowice

Napisano 26 czerwiec 2007 - 09:04

To ja tez wrzucę jakiegoś kogucika :->

20
Dołączona grafika

#78 Mont

Mont
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • Lokalizacja:
    ROW

Napisano 22 sierpień 2007 - 15:57

Nie miałem pomysłu na siatkę :
21.
Dołączona grafika

#79 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 22 sierpień 2007 - 20:15

Ło masz...bażant na siatce. Tego jeszcze nie widziałem :mrgreen:

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#80 nebari (Piotr)

nebari
  • Lokalizacja:
    Nowa Sarzyna

Napisano 23 sierpień 2007 - 06:35

hehehe niczym łoś który ostatnio spacerował koło cytadeli w stolicy :mrgreen:

https://www.facebook...s.Piotr.Majder/

|BODY - CANON EOS 450D | CANON EOS 70D | Minolta A-2 |
|SZKŁO - SIGMA 70-300 APO DG Macro | SIGMA 18-50mm F2.8 EX DC MACRO |
|INNE - system Cokin -P, pierścienie pośrednie |






Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych