Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Rosiczka - Drosera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#21 kacpero

kacpero
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 28 czerwiec 2007 - 17:25

5.
[img][img]http://images26.fotosik.pl/10/d6a6bdeae22c8db4.jpg[/img][/img]

6.
[img][img]http://images25.fotosik.pl/10/1e85743f036ed4b7.jpg[/img][/img]

#22 sauer

sauer
  • Użytkownik
  • 1395 postów
  • Lokalizacja:
    Kościerzyna

Napisano 28 czerwiec 2007 - 19:47

TomekP, świetna GO, bardzo ładne zdjęcie ;-)
5. przeszkadza LD...
Moja galeria: http://foto.recenzja... ... -6188.html

Canon 30D+Canon 10-22 IS USM+Pol-Cir+Statyw i głowica Manfrotto+szkiełka M-42 :D

#23 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 28 czerwiec 2007 - 21:06

Na 5 trochę za ostre światlo, ale ujęcia fajne.

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#24 kacpero

kacpero
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 28 czerwiec 2007 - 21:47

Jeśli ktoś chce mieć fotkę kwitnącej rosiczki to musi się spieszyć bo to już niedługo.
Teraz taka zwyczajna
7.
[img][img]http://images25.fotosik.pl/11/319a9eba76134487.jpg[/img][/img]

#25 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 28 czerwiec 2007 - 22:14

Fajne zdjcia kacpero, to chyba rosiczka okraglolistna. U mnie w domu rowniez intensywnie kwitna rosiczki przyladkowe (d. capensis), ale zdjecia nie nadaja sie do tego watku, bo to nie sa dzikie rośliny ;-)
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#26 kacpero

kacpero
  • Użytkownik
  • 725 postów

Napisano 28 czerwiec 2007 - 22:18

Fajne zdjcia kacpero, to chyba rosiczka okraglolistna. U mnie w domu rowniez intensywnie kwitna rosiczki przyladkowe (d. capensis), ale zdjecia nie nadaja sie do tego watku, bo to nie sa dzikie rośliny ;-)

U mnie jest tyle tych rosiczek (dzikich) że nie ma gdzie nogi postawić. Tylko że w gęstwinie ciężko zrobić ciekawe zdjęcie. Trzeba szukać pojedynczych okazów.

#27 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 28 czerwiec 2007 - 22:52

Fajnie ci. Niestety w okolicy Bialegostoku nie znam miejsca z dzikim sedliskiem rosiczek. Kilka razy widzialem je w okolicy Bialowieży czy tez Lipska nad Biebrza.
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#28 Canin

Canin
  • Użytkownik
  • 125 postów
  • Lokalizacja:
    Dębica

Napisano 30 sierpień 2007 - 21:07

No w końcu ją znalazłem, co prawda z pomocą ale nie wiedziałem że ona taka mała
8.
Dołączona grafika
www.canin.mm.pl - ciągle nowe zdjęcia
Dołączona grafika

#29 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 30 sierpień 2007 - 22:07

kacpero, rewlacyjna siódemka!!! jedno z lepszych zdjęć rosiczki jakie widziałem... bo z kwiatem, kawał świetnej roboty...

:ninja:


#30 Apolinary

Apolinary
  • Małomówny
  • 2 postów

Napisano 07 lipiec 2008 - 22:56

Witam skoro mowa o rosiczce to pare fotek:

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Po kliknieciu widac dobrze. :blink:

Pierwszy raz kwitnie dlatego wiec mam pytanko, wyczytalem ze jest samopylna, kiedy wiec moge spodziewac sie jakis nasion i ile "pi razy oko" sztuk moze byc ?

#31 MarcinP

MarcinP
  • Lokalizacja:
    Siewierz

Napisano 08 lipiec 2008 - 07:08

A ja mam pytanie, czy Apolinary zadał sobie trud przeczytania regulaminu i poznania zasad, które rządzą tym forum.

#32 Apolinary

Apolinary
  • Małomówny
  • 2 postów

Napisano 08 lipiec 2008 - 16:16

Zadal, ale sporo po napisaniu posta, nie moglem wiec go juz usunac. Nie sądzilem iz macie tu takie zasady jakie macie, wiec przepraszam. Posta sam usunac nie moge wiec niestety robota dla moda/admina.
Jednak co do samego pytania mego, moglo by to byc wyjasnione w owym temacie, od regulaminu by to nie odbiegalo.
Pozdrawiam


Nie trzeba fotek komentowac :D Wazniejsza kwestia jest pytanie które zadalem i odpowiedz na nie.

#33 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 08 lipiec 2008 - 16:35

Spoko, jak fotki wrzucasz w takich miniaturkach to możesz więcej licz się tylko z tym że nikomu nie będzie się chciało ich komentować - jest za dużo. a do regulaminu warto zajrzeć ;-)

:ninja:


#34 Frog

Frog

Napisano 20 lipiec 2008 - 14:52

Wrzucam "ustrzelone" przeze mnie rosiczki. Zdjęcia z dnia bieżącego, z rezerwatu torfowiskowego "Obary" w Puszczy Solskiej. Tych roślinek były tam tysiące :D
Wszystkie robione Tamronem 90/2.8

9.

Dołączona grafika

10.

Dołączona grafika

11.

Dołączona grafika

#35 ostapowicz (Wojtek)

ostapowicz
  • Lokalizacja:
    zachodniopomorskie

Napisano 20 lipiec 2008 - 16:08

Czyli nikt jeszcze nie ustrzelił kwitnącej rosiczki mam nadzieję, że mi się uda.
Wojtek

#36 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 20 lipiec 2008 - 16:25

ostapowicz, masz duże szanse - niedługo powinny zacząć kwitnąć. Meje rosiczki kwitną na okrągło (mam na myśli D. capensis - rosiczkę przylądkową, hodowaną w donice.)
Frog, nieźle się prezentuje twoja seria. Jak dla mnie najlepsze 10.
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#37 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 20 lipiec 2008 - 18:20

Frog, 11. najciekawsza.

#38 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 20 lipiec 2008 - 19:38

9 trochę chaotyczna.
10 fajna
11 najlepsza.

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#39 Halina

Halina
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 03 sierpień 2008 - 20:58

11 mi się najbardziej podoba z ostatnich.

12.
Dołączona grafika


Trochę rozjaśniona w stosunku do wątku plenerowego. Chyba miałam za jasny monitor.

#40 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 03 sierpień 2008 - 21:15

Jeszcze raz napisze, że 12. jest świetne.

13.

Dołączona grafika







Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych