Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

GO


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 adamotl

adamotl
  • Użytkownik
  • 1039 postów
  • Wiek: 32
  • Lokalizacja:
    Beskid Niski

Napisano 14 październik 2008 - 14:34

witam serdecznie wszystkich. Jestem zielony jeśli chodzi o dziedzine jaką jest fotografia stąd mój problem... czy jeżeli pisze w parametrach lustrzanki: podgląd głębi ostrości- Nie! To oznacza że go wogóle nie ma czy tylko nie widać w wizjerze GO??a na zrobionym zdjęciu takowa jest?? z góry dziękuje!!

„Tu z wyjątkową mocą zdaje się przemawiać błękit nieba, zieleń lasów i pół, srebro jezior i rzek. Tu śpiew ptaków brzmi szczególnie znajomo, po polsku…” Jan Paweł II


#2 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 14 październik 2008 - 14:44

To oznacza, ze nie ma specjalnego przycisku w aparacie do podglądu GO, zresztą w dobie cyfrówek z możliwością podglądu zdjęcia zaraz po zrobieniu na monitorze lcd, przycisk ten traci na atrakcyjności, ja w każdym razie rzadko go wykorzystuje.
Na zdjęciu zawsze jest większa lub mniejsza GO, czyli jak brak przycisku, to przez wizjer jej nie sprawdzisz.

#3 marp10

marp10
  • Lokalizacja:
    Czerwonak

Napisano 14 październik 2008 - 14:44

Jeśli jest NAPISANE że nie ma podglądu głębi ostrości tzn, że brak przycisku, który przymykał by przysłonę do zadanej wartości.