
Gąsienice
#201
(Wojtek)
Posted 03 September 2007 - 17:37
Światło jest słabe jak obiekt jest, np. kiepsko oświetlony lub prześwietlony, światlo jest zbyt ostre lub kontra nie pasuje do kompozycji.
A na tym zdjęciu światlo jest mięciutkie, przyjemne dla oka co prawda tło mogło by lekko kontrastować z głownym obiektem ale nie zawsze można takie tło uzyskać.
Zdjatko z lekką dynamiką może nie jest powalające ale jak dla mnie przyjemne w odbiorze.
#202
Posted 03 September 2007 - 17:53

ale po przeczytaniu posta roa - zwątpiłem .
A że młody stażem jestem i umiejętnościami mi daleko do Szacownych Koleżanków i Kolegów , myślę sobie się nie odezwę .
Chyba nie warto reagować na takie kategoryczne stwierdzenia bez uzasadnienia ,
no ale co tam trzeba krytykę brać na klatę

#203
(Michał Vogelgesang)
Posted 03 September 2007 - 21:17
benas said
...klasycznyżelek

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka
#204
Posted 03 September 2007 - 21:46
Jest płaskie, zbyt rozproszone (mniemam że było pochmurno)
Nie ma żadnych cieni przez co zelek jest po prostu wyprany ze swojej głebi,
Światło pada wprost na obiekt, nie ryzuje go ładnie a jedynie przedstawia w zwykłej brzydkiej okoliczności, nie nadaje zdjęciu smaku. A od tego jest imo.
Ricosz, idź szukać zaczepki gdzie indziejj.
#205
Posted 04 September 2007 - 22:14

roa said
Światło jest do luftu bo:
Jest płaskie, zbyt rozproszone (mniemam że było pochmurno)
Jest prawie idealnie rozproszone ,
na plecach robaka jest taka lekka poświata z prawej stony ale trzeba dobrze się napatrzeć aby to zobaczyć ,
ale to nawet dodaje plastyki .
roa said
Nie ma żadnych cieni przez co zelek jest po prostu wyprany ze swojej głebi,
Jaka jest głębia na żelku ?
pod żelkiem są piękne cienie , a każdy segment jest idealnie oświetlony każdy włosek - do tego żelek w ruchu , minidynamika .
roa said
Światło pada wprost na obiekt, nie ryzuje go ładnie a jedynie przedstawia w zwykłej brzydkiej okoliczności, nie nadaje zdjęciu smaku.
Światło pada na wprost ... a wypowiedzi powyżej ... jest jednocześnie rozproszone
tu czegoś nie łąpię ale może się czepiam

Ale jakby go ryzowało , to by było za ostro i by się odcinał gdzieś po kontraście , a tak mięciutko przechodzi w tło ale bez przesady ,
ryza się trochę i nawet widać to po włoskach

roa said
A od tego jest imo.
Jasne że tak

Tylko wiedz że takich żółtodziobów jak ja taka opinia bez uzasadnienia może w stres wpędzić

Mam nadzieję że Cię roa nie rozsierdziłem moim wywodem
pozdrawiam
brzeziu

#206
Posted 04 September 2007 - 22:25
PS. To co napisałem to tylko wskazówki! Pozdrawiam wszystkich, tych "nieomylnych" też.
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#207
Posted 05 September 2007 - 05:25
ricosz said
o to jest dobreeśli uważasz, że dana fota jest ładna a inna nie, to znaczy, że znasz się na fotografii



Brzeziu, cień pod żelniem nie wpływa na odniór żelka natomiast brak cieniw jego "oponkach" (czyt fałdkach) powoduje że ów rzecoiny żelek traci wiele.
Napisałem że świato jest za bardzo roproszone, a pisząc że pada na wprost miałem na myśli jego jednokierunkowość i to od strony aparatu.
#208
Posted 05 September 2007 - 11:27

Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#209
(Krzysztof Krahel)
Posted 05 September 2007 - 11:37

Sorry, ale juz nie mogłem sie powstrzymać.
#210
Posted 05 September 2007 - 11:37
ricosz said
Twoje zdjęcia to robota PSa. Nawet jeśli go nie używałeś to efekty są identyczne. Poszukaj w necie prac robionych w tym progsie to się przekonasz. Jesteś zwyczajnym niedoszłym i niedocenionym pseudoartystą z kompleksem.
tak,oczywiście,
Ignorant z ciebie ricosz

Do twojej wiadomości podam że zdjęć nie obrabiam w żadnym sofcie poza poziomami i ewentualnym stemplem syfów matrycy.
chemik said
proszę Was o nie obrzucanie sie błotem, bo robi sie nie smacznie na forum
Nie zamierzam tu sie kłócić.
#211
Posted 05 September 2007 - 11:42
A to zdjątko, żeby nie było samej polemiki:
Wiem, wiem, samo zbliżenie foty nie zrobi
41. Młoda gąsieniczka pazia

Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#212
Posted 05 September 2007 - 11:47
ricosz said
Czytasz wybiórczo komentarze "szpecu". Mi nie przeszkadza, że jestem ignorantem w twoim mniemaniu bo twoje opinie zwyczajnie olewam "pseudoartysto".
będę płakał

#213
Posted 05 September 2007 - 15:19

#214
Posted 05 September 2007 - 18:23

#215
(Michał Vogelgesang)
Posted 05 September 2007 - 21:00
Muszę powiedzieć, że ostatnio podziwiam roa, za jego cierpliwość.
Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka
#216
Posted 06 September 2007 - 07:37
roa said
Roa to po co jeszcze podgrzewasz atmosferę takimi postami jak ten cztery posty wyżej. Wiem, że zostałeś nazwany "pseudoartystą" i ricosz powinien takie określenia zostawiać dla siebie. Zostaw to moderatorom. W końcu dotrzemy do danego wątku.Zaczepki ricosza nie robia na mnie wrażenia, lubię go czytać, pasjami
Ricosz powstrzymuj się z osobistymi wycieczkami.
Matejko i Picasso też tworzyli zupełnie inaczej, a każdy z nich ma swoje miejsce w historii malarstwa.
#217
Posted 06 September 2007 - 15:55
#218
Posted 06 September 2007 - 16:44
PS. Picasso nie ma tu nic do rzeczy, chociaż nie wiem, co ludzie widzą w jego obrazach. Cóż, ludziska lubią coś "innego" co urozmaica ich szare, nudne życie. Mi takie dziwolągi do szczęścia nie są potrzebne!
Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
#219
Posted 06 September 2007 - 20:08
#220
Posted 15 September 2007 - 12:19
Ok. 2cm, znaleziona na jabłoni. W "Motylach polski" z 1990 nie odnalazłem.
42.

Canon SX10 + Raynox DCR-250 + dyfuzor
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users