Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Niedźwiedź - Ursus


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
395 odpowiedzi w tym temacie

#1 mmosk

mmosk
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 00:07

Witam serdecznie
Jako, że głównie fotografuje w Arktyce to powinienem wiedzieć kieds jakieś niedźwiedzie. No i fajnie by było mieć jakieś zdjęcia z nimi. no i mam. Tak wiec zgodnie z regulaminem wstawiam tutaj trzy zdjęcia z tymi miłymi zwierzakami.

fot.1.(Nikon D80, Sigma 500/4.5 EX) latem gdy nie ma śniegu to misie wyglądają jakoś nietypowo - bo są białe. Mało światła bo to właściwie już zmrok. dodatkowo w Arktyce jednak jest bardzo żadko ładne światło i to są bardziej typowe warunki
Dołączona grafika

fot.2.(Canon EOS 650, Sigma 28-200/3.5-5.6) to całkiem często pokazywane przeze mnie zdjęcie. Jest drobna ingerencja. Za plecami misia była widoczna deska więc ja wyplamkowałem. Zdjęcie nadaje się do wszelkiego rodziaju publikacji, ale na konkursy juz nie. Tak więc pewnie niebęde go wstawiać do galerii ;-)
Dołączona grafika

fot.3.(Canon EOS 650, Sigma 28-200/3.5-5.6) no i zgodnie z wszelkeigo zasadami ostatnie zdjęcie jakie narazie umieszczam w tej dyskusji. tu mam całkiem niezły dylemet. Mogę wstawić matkę z młodym, czy też dwa misie pływające w fiordzie, czy też wędrującego niedźwiedzia po brzegu. Tak więc po zastanowienu wstawiam matke z młodym.
Dołączona grafika

Zapraszam do dyskusji. no i zachęcam do wstawiania zdjęc z tymi zwierzakami. nie każdy ma polarne, ale pewnie są tacy co posiadają brunatne.
Canon 5D + Ikelite; Sigma EX: 24/1.8, 70-200/2.8; plecaki LowePro; skrzynie PELI; statywy GIOTTO's
www.arktyka.org.pl; www.wild-arctic.eu

#2 Halina

Halina
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 07:01

Fot. 3 jest piękne i po prostu rozczulające. Nic tylko się wtulić w te misie ;-)
Super kadr, taki ascetyczny i fantastyczny moment! Czuć rodzinne ciepełko.

#3 BlueDun

BlueDun
  • Lokalizacja:
    wawa

Napisano 10 listopad 2007 - 08:13

ciekwawe te :mrgreen: misie

#4 Michał M

Michał M
  • Użytkownik
  • 79 postów
  • Lokalizacja:
    Górki (mazowieckie)

Napisano 10 listopad 2007 - 08:21

Na 3. są takie "rodzinne" misie... po prostu milusie, ale moim zdaniem ta "niekonkursowa" 2. jest bardzo fajna, ciekawa sytuacja, dobry kadr i jakość. Bardzo miło się ogląda.

#5 nebari (Piotr)

nebari
  • Lokalizacja:
    Nowa Sarzyna

Napisano 10 listopad 2007 - 10:57

3 świetna, 2 też mi leży tylko szkoda troszkę uciętego kapke zadka misia ehh zobaczyć takiego miśka w jego środowisku

https://www.facebook...s.Piotr.Majder/

|BODY - CANON EOS 450D | CANON EOS 70D | Minolta A-2 |
|SZKŁO - SIGMA 70-300 APO DG Macro | SIGMA 18-50mm F2.8 EX DC MACRO |
|INNE - system Cokin -P, pierścienie pośrednie |


#6 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 10 listopad 2007 - 12:41

3. poprostu takie ciepło od niej płynie, żemi się odrazu robi cieplej....
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#7 paskud

paskud
  • Użytkownik
  • 270 postów
  • Lokalizacja:
    Jastrzębie Zdrój

Napisano 10 listopad 2007 - 12:46

No i fajnie by było mieć jakieś zdjęcia z nimi.


no nie masz :mrgreen:

to pewnie bardzo niebezpieczne :evil:



pozdrawiam paskudnie ;-)

#8 MK_2

MK_2
  • Lokalizacja:
    Siedlce

Napisano 10 listopad 2007 - 12:47

Ja obstawiam 1 i 3.
1 - widać misia w jego środowisku. Dalszy plan jest fantastyczny.
2 - nie wiem co napisać - po prostu podoba mi się.
3 - podoba się ale mniej. Sytuacja jakby z zoo.
fotoamator

#9 mmosk

mmosk
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 13:02

No i fajnie by było mieć jakieś zdjęcia z nimi.


no nie masz :mrgreen:

to pewnie bardzo niebezpieczne :evil:



pozdrawiam paskudnie ;-)


Chyba chciales napisac "no i masz"
Co do niebezpieczenstwa to zawsze przy spotkaniu z dzikimi zwierzetami jakies istnieje. Labedzie moga polamac czlowiekowi noge lub reke swoimi skrzydlami, zubr albo jelen moga stratowac itp. zgadza sie, ze s a takie co moga czlowieka uznac za pokarm i z tymi jest gozej. Tak jest czasami z niedziwedziami. Tak wiec ostroznosc przede wszystkim. Zdjeca te byly wykonywane z odleglosci od okolo 200 metrow (1) do okolo kilkunastu metrow (2 i 3). Dodac nalezy, ze im czesciej widuje sie te zwierzaki tym czlowiek coraz wiecej wie jak sie przy nich zachowac. Mialem sytuacje gdy chcialy mnie atakowac, gdy straszyly i nalezalo sie powoli wycofac i kilka innych. Zawsze czlowiek na ostatecznosc przy spotkaniu z tego typu zwierzakami ma ze soba brn. Jednka uzywa sie jej w ostatecznosci. dla przykladu na spitsbergenie gdzie jest okolo 3000 niedziwedzi polarnych a ludzi troche ponad 1000. Spotkania z niedzwiedziami sa wiec calkiem czeste, ale z rak czlowieka gina sporadycznie, naprawde w ostatecznosci.
Canon 5D + Ikelite; Sigma EX: 24/1.8, 70-200/2.8; plecaki LowePro; skrzynie PELI; statywy GIOTTO's
www.arktyka.org.pl; www.wild-arctic.eu

#10 mmosk

mmosk
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 13:03

2 też mi leży tylko szkoda troszkę uciętego kapke zadka misia ehh zobaczyć takiego miśka w jego środowisku


Ten tylek misia lezy przy samej krawedzi. Na wielkim formacie nie ma go ucietego
Canon 5D + Ikelite; Sigma EX: 24/1.8, 70-200/2.8; plecaki LowePro; skrzynie PELI; statywy GIOTTO's
www.arktyka.org.pl; www.wild-arctic.eu

#11 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 15:19

:shock:

:shock:

Zobasczyć takie coś... a co do piero zrobić takie zdjęcia...
:ninja: Focę tym: Sony A700; Dynax 5, Sigma 10-20/4-5.6, 18-55SAM( kit ), Tokina 19-35, S 70-300 Apo, MAF 500/8 Reflex; Carena CX-300, Ricoh 50/2, Carenar 28/2.8EKK, Sigma 35-70/2.8-4. KM D7D R.I.P.

#12 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 10 listopad 2007 - 20:12

Bardzo fajne zdjęcia. Nie sądzę, zeby ktoś mial jeszcze jakieś.
mmosk, pora wrzucić kolejne 3 fotki :-)

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#13 mmosk

mmosk
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 20:20

Bardzo fajne zdjęcia. Nie sądzę, zeby ktoś mial jeszcze jakieś.
mmosk, pora wrzucić kolejne 3 fotki :-)

Jedno jest w dziale ze ssakami ktorych zycie zwiazalo sie z morzem. Z nadzieja, ze mnie nikt nie zlinczuje wtsawiam kilka kolejnych

fot.4. (Nikon D80, Sigma 500/4.5) Taki mis spacerujacy sobie po brzegu. Znajomy fotograf z NG okresla takie zdjecia mianem assshot. tu jednak jest dobry kadr, no i widac takze glowe niedzwiedzia a nie tylko same 4 litery
Dołączona grafika

fot.5. (Canon EOS 50e, Sigma 50-500/4-6.3 EX) Tu kolejne, morczne zdjecie niedziwedzia w Arktyce. Udane ze wzgledu na kadr. Swiatlo niedopisalo, ale i tak jestem z niego dumny. Przyda sie tylko keidys lepszy skan i dobre popracowanie nad nim
Dołączona grafika

fot.6. (Canon EOS 650, sigma 28-200/3.5-5.6) No i jeszcze jedno pokazujace jak slodkie potrafia byc te misiaki. W zimowej scenerii matka z mlody. Cos sobie szepca do ucha
Dołączona grafika
Canon 5D + Ikelite; Sigma EX: 24/1.8, 70-200/2.8; plecaki LowePro; skrzynie PELI; statywy GIOTTO's
www.arktyka.org.pl; www.wild-arctic.eu

#14 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 10 listopad 2007 - 20:34

Czekamy z niecierpliwością... ( o, widzisz, tak się ciekawiej ogląda fotki, trzeba narobić smaka oglądającym ;-) )

EDIT: no i są fotki... to ja może nie będę nic pisał tylko pooglądam...

#15 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 10 listopad 2007 - 21:38

mmosk, Możesz wstawiać kolejne 3 fotki po pojawieniu się postów pod poprzednimi. Tak jest w regulaminie. Nikt Cię za to nie zlinczuje :-)
Bardzo fajne foty. 6 przesłodka.

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#16 morav

morav
  • Lokalizacja:
    świętokrzyskie

Napisano 10 listopad 2007 - 23:38

2 :thumbsup: reszta też ok.

#17 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 11 listopad 2007 - 16:11

No i kolejne świetne.
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#18 Czarny zwierz

Czarny zwierz
  • Użytkownik
  • 1162 postów
  • Lokalizacja:
    Sośnicowice

Napisano 12 listopad 2007 - 17:17

mmosk wrzucaj kolejne foty niedźwiedzi polarnych :!: :!: :!: :!: :!: czekam... :-D

#19 mmosk

mmosk
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 13 listopad 2007 - 23:13

mmosk wrzucaj kolejne foty niedźwiedzi polarnych :!: :!: :!: :!: :!: czekam... :-D


Sie robi. nie mam tego juz za wiele bo reszta jest na negatywach i czekaja na lepsze skany. a to wiele roboty i jakos nie mam czasu. Tak wiec jak narazie kilka kolejnych

foto.7 (Nikon D80, sigma 500/4.5 EX) - to taki jak sie obudzi
Dołączona grafika

foto.8 (Canon EOS 650, Sigma 28-200/3.5-5.6) - tu zdjecie ktore zatytuowalem Król Arktyki w topniejącym królestwie
Dołączona grafika

fot.9 (Canon EOS 50e, Sigma 50-500/4-6.3 EX) to taki na spacerku, podobne do tego z ptakami ale bez ptakow
Dołączona grafika

no to jak narazie wystarczy. Kiedys posraram sie cos jeszcze ze starch materilaow wybrac. W przgotowywaniu bedzie wystawa z niedziwiedziami wiec napewno bede to robic. Ale to dopiero na wiosne, wiec wiele czasu jeszcze.
Canon 5D + Ikelite; Sigma EX: 24/1.8, 70-200/2.8; plecaki LowePro; skrzynie PELI; statywy GIOTTO's
www.arktyka.org.pl; www.wild-arctic.eu

#20 nebari (Piotr)

nebari
  • Lokalizacja:
    Nowa Sarzyna

Napisano 14 listopad 2007 - 06:59

:thumbsup: fajna seryjka :thumbsup:

https://www.facebook...s.Piotr.Majder/

|BODY - CANON EOS 450D | CANON EOS 70D | Minolta A-2 |
|SZKŁO - SIGMA 70-300 APO DG Macro | SIGMA 18-50mm F2.8 EX DC MACRO |
|INNE - system Cokin -P, pierścienie pośrednie |






Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych