Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Przydrożne krajobrazy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ścinek

Ścinek
  • Użytkownik
  • 62 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:56

Oto co idzie uchwycić jadąc samochodem...
1.
Dołączona grafika
2.
Dołączona grafika

#2 Piciu

Piciu
  • Użytkownik
  • 394 postów
  • Lokalizacja:
    Piła

Napisano 06 maj 2007 - 22:37

W 1 druty eliminują i naprawdę nic ciekawego. 2 podoba się, ciekawe rozmycie pierwszego planu, im dłużej patrzę tym bardziej mi się podoba.

#3 TomekP

TomekP
  • Lokalizacja:
    Sieradz

Napisano 07 maj 2007 - 20:36

Hm... chyba się ktos nie przyłożył do zrobienia zdjęć.
TomekP, Nikon D70s, Tamron AF 90/2,8, Nikkor 35-70/3,3-4,5, Tamron 55-200, Helios 58/2

#4 UBI (Robert)

UBI
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 12 kwiecień 2010 - 19:42

Jezioro Habdzińskie - mijane po drodze z Warszawy do tamy na Gassach
3.
Dołączona grafika
4.
Dołączona grafika
5.
Dołączona grafika
6.
Dołączona grafika
7.
Dołączona grafika
pozdrawiam
CANON

#5 piotrek123

piotrek123
  • Użytkownik
  • 217 postów

Napisano 12 kwiecień 2010 - 19:58

UBI, ładne fotki ale pamiętaj o regulaminie (3 foty w jednym poście).
Alfa 300 + SAL 18-70 + Tamron 70-300 LD DI Macro 1:2 :kris:

#6 UBI (Robert)

UBI
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 12 kwiecień 2010 - 20:03

oki sorki
CANON

#7 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 12 kwiecień 2010 - 20:19

3. i 4. - jakaś dziwna obróbka - niestety mi się taka nie podoba. Do tego na 3. niepotrzebne elementy krajobrazu - słupy :-/
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#8 UBI (Robert)

UBI
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 12 kwiecień 2010 - 20:35

chemik, 3 i 4 robione pod słońce niestety bez filtórw bo jeszcze mi nie dosłali
pozostałe robione ok 4 godziny później więc możliwości gołego szkła większe , co do słupów zgadzam sie ale nie chciałem ich wymazywać , zależało mi bardziej na pokazanmiu fajnego miejsca pod nosem wielkiej aglomeracji
ale dzięki za słowo krytyki
pozdrawiam
CANON

#9 Terek

Terek
  • Użytkownik
  • 893 postów
  • Lokalizacja:
    Włocławek

Napisano 01 luty 2011 - 23:00

Witam

Gdzieś przy drodze. Szybki sprint z/do samochodu. A potem dalej ;-)

8.
Dołączona grafika

Pozdrawiam

#10 Harvester (Tomek J. Kierkowicz)

Harvester
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 02 luty 2011 - 12:08

Terek, Ładne.
Nazca.
9.
Dołączona grafika

FB

tomaszkierkowicz.manifo.com


#11 Judyta

Judyta
  • Użytkownik
  • 2223 postów
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 02 luty 2011 - 12:18

Terek, przypomniał mi się film "Gladiator" , bardzo ładnie
Harvester, podoba się

#12 kalinek123

kalinek123
  • Użytkownik
  • 2041 postów
  • Wiek: 25
  • Lokalizacja:
    Kikół/Toruń

Napisano 02 luty 2011 - 12:37

Terek, Podoba mi się.
Eos 450D/Sigma 120-400/EF 18-55 mm IS/Canon EF 50 f/1.8 II/Helios/StatywBenro+Głowica Benro

http://piotrkalinowski.manifo.com/

Sprzedam Głowice Manfrotto 700RC2!

#13 Terek

Terek
  • Użytkownik
  • 893 postów
  • Lokalizacja:
    Włocławek

Napisano 02 luty 2011 - 16:52

Witam
Harvester, Judyta, kalinek123 dzięki

Harvester, niesamowita jest ta droga aż po horyzont

10 Z tego samego rejonu co 8.
Dołączona grafika

Pozdrawiam

#14 max

max
  • Lokalizacja:
    Tychy

Napisano 02 luty 2011 - 18:57

Terek, ładna kolorystyka i powałdowanie terenu, uroku dodają również te zapałkowe z tej odległości drzewa, cienie też interesujące jakby wprowadzały element ruchu w tym kadrze :thumbsup:

#15 robasss

robasss
  • Użytkownik
  • 177 postów
  • Lokalizacja:
    Aberdeen

Napisano 02 luty 2011 - 23:35

Witam. Fajny temat ale nie kumam czy przedmiotem fotografii ma być krajobraz z droga czy tylko ( lub aż ) to co można zobaczyć podróżując np.: foty 1, 2, 3.
Jesli z droga to zapodam kilka ze Szkocji :mrgreen: - droga często mi przeszkadza w sterylność naturalnego krajobrazu ale jesli ma byc tematem to ubedzie mi kilka z szuflady :lol:


Terek nr 8 jest super, pięknie skomponowane i kolorystyka na 5 :-)
Harvester fota nr 9 jest odjazdowa. Z czego ta fotkę zrobiłeś, z motolotni? :shock:

11.
Dołączona grafika
pozdrawiam robasss. ...........4/3...............

#16 Terek

Terek
  • Użytkownik
  • 893 postów
  • Lokalizacja:
    Włocławek

Napisano 03 luty 2011 - 07:52

Witam

max, robasss - dzięki

11 - te nachodzące "chmurki" i światło fajnie oddają klimat

Pozdrawiam

#17 Harvester (Tomek J. Kierkowicz)

Harvester
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 03 luty 2011 - 13:53

Terek, Judyta, Dzięki :-)
robasss , Dzięki. Robione z wieży.

FB

tomaszkierkowicz.manifo.com


#18 robasss

robasss
  • Użytkownik
  • 177 postów
  • Lokalizacja:
    Aberdeen

Napisano 05 luty 2011 - 23:59

12.
Dołączona grafika

Szkocja.
pozdrawiam robasss. ...........4/3...............

#19 Tomasz

Tomasz
  • Lokalizacja:
    Poznań

Napisano 13 maj 2011 - 17:41

Zdjęcia zrobione z drogi w okolicach Świecia na dolinę Wisły.
!3.
[img][img]http://img5.imageshack.us/img5/3026/20110504wschody1536edyt.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
14.
[img][img]http://img9.imageshack.us/img9/5283/20110504wschody1533edyt.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
15.
[img][img]http://img813.imageshack.us/img813/8518/20110504wschody1532edyt.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Pozdrawiam Tomek

#20 marek4066 (Marek)

marek4066
  • Użytkownik
  • 346 postów
  • Wiek: 53
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 02 listopad 2011 - 22:49

Jadąc samochodem :)
16,
Dołączona grafika
17,
Dołączona grafika
18,
Dołączona grafika

Canon eos60d, Tamron 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD  ,    18-135mm f/3,5-5,6  IS STM






Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych