Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Zdjęcie

Własna strona/galeria internetowa, prosze o informacje

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ŁukaszZ (Łukasz Ziewacz)

ŁukaszZ

Napisano 17 sierpnia 2008 - 19:39

Witam
Planuję zlecić komuś zrobienie strony/galerii internetowej ze swoimi zdjeciami jak to ma bardzo wielu fotoprzyrodników polskich.
Chciałbym aby strona była czytelna, niezbyt skomplikowana, o adresie np: www.mojagaleria.pl bez zadnych dodatkowych słow w adresie typu yoyo, yahoo,xxx, i inne.

W temacie jestem zielony i chciałbym sie odwiedziec ile zrobienie takiej strony może kosztowac, jaki koszt całoroczny na utrzymanie strony oraz inne istotne informacje.

Licze na Was :)
pozdrawiam,

Facebook.com/ZiewaczLukaszFotografiaPrzyrodnicza
www.ziewaczlukasz.pl

#2 Anna_W

Anna_W

Napisano 18 sierpnia 2008 - 18:21

Cena wykonania zależy od:
- silnika galerii, liczby podstron itp. - generalnie takie sprawy omawia się indywidualnie, bo każdy projekt jest inny.
Niektóre firmy biorą i po 250zł za podstronę. ;-)
Cena utrzymania zależy od hostingu i hostingodawcy jaki wybierzesz + domeny.
Np. ja za utrzymanie domeny .pl płacę 68 zł rok, w tym mam już hosting.
Zapraszam na moją skromną stronę :) http://www.annaw.pl | E-3 + szkła różne

#3 Mikouak

Mikouak

Napisano 18 sierpnia 2008 - 18:38

Np. ja za utrzymanie domeny .pl płacę 68 zł rok, w tym mam już hosting.

Wydaje mi się, że to bardzo atrakcyjna cena i obawiam się, że w tej chwili ciężko może być znaleźć tak tanią powierzchnię serwerową. Mimo że domeny .pl kosztują w tej chwili nawet mniej niż 1PLN za pierwszy rok, to kolejne lata są już sporo droższe.