Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Krajobraz z ptactwem...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
329 odpowiedzi w tym temacie

#61 Monika

Monika
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 04 lipiec 2009 - 02:09

robasss, bardzo ładne. Może tylko jedno zastrzeżenie - bardziej zdjęcie ptactwa niż krajobrazu ;-)

#62 robasss

robasss
  • Użytkownik
  • 177 postów
  • Lokalizacja:
    Aberdeen

Napisano 07 lipiec 2009 - 19:43

Monika :) pewnie mialas racje z tym krajbrazem moze tym razem bedzie ok.
Nr.29 zamiescilem ze wzgledow pokazowych ;)

29.
Dołączona grafika

30.
Dołączona grafika
pozdrawiam robasss. ...........4/3...............

#63 Monika

Monika
  • Lokalizacja:
    Kraków

Napisano 07 lipiec 2009 - 20:29

robasss, tym razem duzo lepiej - pod względem krajobrazowym ;-)

#64 robasss

robasss
  • Użytkownik
  • 177 postów
  • Lokalizacja:
    Aberdeen

Napisano 07 lipiec 2009 - 21:51

Monika, wielkie dzieki - teraz bede bardziej rozwazny ;)
pozdrawiam robasss. ...........4/3...............

#65 buteo

buteo

Napisano 20 lipiec 2009 - 09:59

30 robi wrażenie :-)

31.
Dołączona grafika

#66 Marcin D.

Marcin D.
  • Lokalizacja:
    Żywiec

Napisano 17 sierpień 2009 - 21:20

32.
Dołączona grafika
33.
Dołączona grafika

#67 robasss

robasss
  • Użytkownik
  • 177 postów
  • Lokalizacja:
    Aberdeen

Napisano 18 sierpień 2009 - 19:48

Fajne kolory i klimat - gdzie focone ?
pozdrawiam robasss. ...........4/3...............

#68 Marcin D.

Marcin D.
  • Lokalizacja:
    Żywiec

Napisano 18 sierpień 2009 - 21:17

Fajne kolory i klimat - gdzie focone ?


Zbiornik Żywiecki :-)
http://onephoto.net/...ser=52696&gal=1 Kilka moich zdjęć;-) Zapraszam!
Marcin Dyduch

#69 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 13 wrzesień 2009 - 22:09

Żurawie na tle nieba (tuż po zachodzie słońca):
34.
Dołączona grafika

35.
Dołączona grafika
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#70 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 14 wrzesień 2009 - 17:59

chemik, miła odmiana po tych nieziemskich zbliżeniach ptaków. Piękne niebo Ci się trafiło. Ale one chyba jeszcze nie odlatują na zimę?

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#71 chemik (Krzysztof Krahel)

chemik
  • Lokalizacja:
    Białystok

Napisano 14 wrzesień 2009 - 18:13

Ja też mam taką nadzieję. Choć prawdę mówiąc już od około miesiąca się zbierają się na dużych noclegowiskach (nawet ponad 500 szt. ) Być może w ciągu najbliższych tygodni odlecą :-?
http://chemik12.blogspot.com/
http://krahel.cba.pl/


Canon 40D + C 50/1.8 ,C 400/5.6, T 17-50/2,8

#72 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 14 wrzesień 2009 - 21:34

chemik, ładne kadry.

#73 Monastor

Monastor
  • Lokalizacja:
    Szczecin/Poznań

Napisano 15 wrzesień 2009 - 21:50

Marcin D., na 32 brakuje bielika walczącego z rybołowem i bociana czarnego pożerającego sieweczkę :-P

#74 Gutek

Gutek

Napisano 27 wrzesień 2009 - 13:56

36.
Dołączona grafika

#75 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 27 wrzesień 2009 - 17:40

Gutek, wyglądają jakby lecialy tandemem, ładne, duży plus, że przy ciemnym tle nie prześwietliłeś ptaków.

#76 michalv (Michał Vogelgesang)

michalv
  • Lokalizacja:
    Ostrów Mazowiecka

Napisano 27 wrzesień 2009 - 17:52

Łał! Krzykliwce! Fajne zdjęcie.

Sprzęt: NIKON D300; 18-70DX; Tamron 150-600; SIGMA 50/2.8 MACRO, SIGMA 10-20, AF-S 300/4 1.4 1.7
Moja wizytówka


#77 max

max
  • Lokalizacja:
    Tychy

Napisano 22 październik 2009 - 16:41

Gutek ładnie uchwycone na tle drzew, a i pnie brzózek po lewej ciekawie się komponują z Łabędziami :thumbsup:

Ja też łabędziowo ;-)

37.
Dołączona grafika

#78 Eddie

Eddie
  • Lokalizacja:
    Bieruń

Napisano 22 październik 2009 - 17:00

37 troszkę w LG razi ten "patyczek??" kadr mi sie podoba, fajna mgiełka.
Zdjęcie 36 też się podoba.

#79 max

max
  • Lokalizacja:
    Tychy

Napisano 23 październik 2009 - 14:22

Eddie, dzięki za słowo, rzeczywiście coś tam jest, może przebijające promienie słoneczne oparły się o jasny pień Brzozy :roll:

#80 Eddie

Eddie
  • Lokalizacja:
    Bieruń

Napisano 23 październik 2009 - 18:10

38.
Dołączona grafika







Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych