Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Grand Prix w konkursie im. Włodzimierza Puchalskiego 2009


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 temida

temida
  • Małomówny
  • 1 postów

Napisano 14 marzec 2010 - 04:42

Witam,

Zalogowałam się tutaj bo chciałabym poruszyć jedną sprawę i zapytać Was co o tym sądzicie?
Jestem przyrodnikiem fotografem, wychowywałam się na zdjęciach Puchalskiego które zawsze stały na półce mojego taty. Jest mi bardzo smutno, że pamięć i imię tego człowieka jest obrażane przez ludzi nie mających zielonego pojęcia o fotografii przyrodniczej. Bo z kogo składa się ta kapituła wybierająca zdjęcia-oprócz Wierzbieńca nie ma tam nikogo związanego z fotografią przyrodniczą.

http://www.lowiecpol....php?p=Konkursy

A jeśli chodzi o temat postu, to mam pewne zastrzeżenia co do przestrzegania regulaminu konkursu. Jeśli się nie mylę to zdjęcie zająca bielaka zrobione przez niejakiego Marcina Zagórskiego nie powstało w naszym kraju i tym samym nie przedstawia przyrody Polski i tym samym nie spełnia podstawowego wymogu konkursu.
Swoją drogą przyroda w Anglii jeśli wogóle można mówić o przyrodzie w tym wypadku ma dość daleko od jakiejś ogólnie pojętej naturalności.

Uważam że jury popełniło duży błąd a nagroda czyli medal powinien zostać odebrany nieuczciwemu fotografowi. Dziwne jest to, że zdjęcia nie spełniające głównych kryteriów i idei konkursu są akceptowane i nagradzane.

Pozdrawiam

#2 Marek__ZZ

Marek__ZZ
  • Użytkownik
  • 542 postów
  • Lokalizacja:
    Roztocze

Napisano 14 marzec 2010 - 07:20

Mnie Puchalski kojarzy się z bezkrwawymi łowami a myśliwi wręcz odwrotnie ..(zastanawia mnie zawsze dlaczego w swoich periodykach publikują zdjęcia żywych zwierząt....a nie postrzelonych i zabitych...) i takie konkursy to zakłamanie do kwadratu...