Skocz do zawartości

Fotoprzyroda.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Polub nas na Facebooku!       

x


Zdjęcie

Pilica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
286 odpowiedzi w tym temacie

#21 TOMeS

TOMeS
  • Użytkownik
  • 1129 postów
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 05 kwiecień 2010 - 16:40

emwi, wyglądało pięknie :)

Znam b. dobrze odcinek tej pięknej rzeki od Zalewu Sulejowskiego do Wolborza.

pozdrawiam,

TOMeS

 

Zapraszam na mój profil na FB:  http://www.facebook....ynskiFotografia  ;) 


#22 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 05 kwiecień 2010 - 18:07

emwi, świetne :clap:

#23 Eddie

Eddie
  • Lokalizacja:
    Bieruń

Napisano 05 kwiecień 2010 - 19:35

emwi, Bardzo ładne ujęcie.

#24 August

August
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 05 kwiecień 2010 - 20:02

emwi, bardzo dobre

Nikon FX i Olympus m4/3


#25 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 06 kwiecień 2010 - 07:07

no to jeszcze raz wielkanocny poranek w Biejkowie, kilkanaście minut później i wieeele stopni szerzej, co niestety trochę z lewej widać, ale kadrowanie na statywie postawionym z boku na dwóch belkach wiszących nad kilkumetrową dziurą, bez asekuracji, nie należy do najłatwiejszych ... :-/

9.
Dołączona grafika

50d + sigma 10-20 + połówki dwie

#26 Dunadan

Dunadan
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 06 kwiecień 2010 - 09:41

emwi, naprawdę piękne kadry. Nie widziałem Pilicy w takiej formie jeszcze a nad nią mieszkam ;)
:ninja: Focę tym: Sony A700; Dynax 5, Sigma 10-20/4-5.6, 18-55SAM( kit ), Tokina 19-35, S 70-300 Apo, MAF 500/8 Reflex; Carena CX-300, Ricoh 50/2, Carenar 28/2.8EKK, Sigma 35-70/2.8-4. KM D7D R.I.P.

#27 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 06 kwiecień 2010 - 21:29

most w Biejkowie sam w sobie jest taki fotogeniczny ... :mrgreen:

10.
Dołączona grafika


ale i koło mostu ładnie :lol:

11.Dołączona grafika

2 x 50d + sigma 10-20 + NDG

X-T3, X-T20, X-M1, K-5 IIS, S5 PRO i pleśniaków garść, szklarni nie ogarniam
 


#28 Logiełka (Piotr)

Logiełka
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 06 kwiecień 2010 - 21:33

emwi, świetne serie - podobają się. Teściowa mieszka niedaleko Pilicy, muszę się kiedyś wybrać.

Pozdrawiam

#29 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 06 kwiecień 2010 - 21:46

emwi, ładne kadry.

#30 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 13 kwiecień 2010 - 05:40

Roby, Logielka - dzięki

wróćmy na chwilę do Pilicy w zimowej szacie ... sięgnąłem do Szuflandii i znalazłem kilka kadrów mz wartych pokazania ... dwa na początek ... poranek 3.01.2009 ... miejsce na razie to samo (most w Biejkowie i okolice)

12.
Dołączona grafika

13.
Dołączona grafika

oba 350d + sigma 10-20

X-T3, X-T20, X-M1, K-5 IIS, S5 PRO i pleśniaków garść, szklarni nie ogarniam
 


#31 Logiełka (Piotr)

Logiełka
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 13 kwiecień 2010 - 18:37

emwi, 13 IMHO superancka - podobają mi się bardzo Twoje prace ;-)

#32 aloes

aloes
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Lokalizacja:
    Mazowsze :)

Napisano 13 kwiecień 2010 - 19:02

emwi, 13 świetna. Kocham tę rzekę, ale rzadko mam okazję ją oglądać zimą. Świetne zdjęcie, szalenie klimatycznie.
Canon 40D, C 24-105, C 100-400, Sigma 10-20, C 100 Macro, C 430 ExII, Manfrotto, Sirui, różny drobiazg i wielkie plany.
Ponadto C PowerShot SX220, rower, sporo zapału i straszliwy brak czasu.

#33 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 13 kwiecień 2010 - 21:05

emwi 13 przepiękna (choć widziałbym ją w 16/9 z mniejsza ilością nieba) ;-)

#34 Eddie

Eddie
  • Lokalizacja:
    Bieruń

Napisano 13 kwiecień 2010 - 21:16

13 bomba ...marzy mi się taki obiektyw.... już od czasów analoga. Cóż..może kiedyś.

#35 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 13 kwiecień 2010 - 21:19

Logiełka, aloes, Roby, Eddie - dzięki serdeczne za dobre słowo

taka to była okołonoworoczna sesyjka ... podrzucę coś jeszcze przy okazji ...
:-D

X-T3, X-T20, X-M1, K-5 IIS, S5 PRO i pleśniaków garść, szklarni nie ogarniam
 


#36 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 15 kwiecień 2010 - 16:23

powiedzmy, że okazja się nadarza ;-) , więc dwa kolejne nadpilickie landszafty śniegiem okryte

14.
Dołączona grafika

15.
Dołączona grafika

oba 350d + sigma

X-T3, X-T20, X-M1, K-5 IIS, S5 PRO i pleśniaków garść, szklarni nie ogarniam
 


#37 Roby

Roby
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 15 kwiecień 2010 - 20:54

emwi, ładny ten kadr na 15.

#38 UBI (Robert)

UBI
  • Lokalizacja:
    Konstancin-Jeziorna

Napisano 15 kwiecień 2010 - 20:57

emwi, 14 - kę pamiętam jak pzrejeżdżałem jeszcze po tym moście dużym fiatem. pieknie uchwycona woda, naprawdę jestem pod wrażeniem
CANON

#39 szklarz

szklarz
  • Lokalizacja:
    Tarnów

Napisano 15 kwiecień 2010 - 21:15

Czy na 14 to jest kładka w Krzętowie

#40 emwi

emwi
  • Lokalizacja:
    Warszawa

Napisano 16 kwiecień 2010 - 04:58

Roby, dzięki
UBI, fajne masz wspomnienia, teraz od kilku lat wjechać samochodem się nie da (zostają mosty w Michałowie i Białobrzegach, z każdym rokiem przybywa drewnianych łat i dziur ...
szklarz, to nie Krzętów a Biejków (kilka kilometrów w dół rzeką od Białobrzegów)

X-T3, X-T20, X-M1, K-5 IIS, S5 PRO i pleśniaków garść, szklarni nie ogarniam
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych